Szanowny Czytelniku! W związku z wejściem w życie 25 maja 2018 roku Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych") potrzebujemy Twojej zgody na wykorzystanie na tej stronie plików "cookie" w celu śledzenia (analizy) ruchu oraz personalizacji reklam. W tym też celu na stronie przetwarzene są Twoje dane. Informacje o tym, jak korzystasz ze strony są udostępniane Google. Aby móc dalej korzystać ze strony, musisz wyrazić zgodę na korzystanie z plików cookie oraz gromadzenie, udostępnianie i wykorzystywanie danych osobowych do spersonalizowanych reklam, co obejmuje tagi remarketingowe i tagi konwersji. Poprzez kliknięcie "Akceptuję" zgadzasz się na wykorzystanie swoich danych osobowych w opisany powyżej i poniżej sposób, dając temu blogowi szansę rozwoju i wspierając go. Zgodę tę możesz cofnąć w opisany poniżej sposób. Jeżeli nie zgadzasz się na to, opuść stronę. Obecne zmiany nie zwiększają w żaden sposób uprawnień podmiotów do wykorzystania Twoich danych w porównaniu z dotychczasowymi przepisami. Dane wykorzystywane są w celu tworzenia jeszcze lepszej i dopasowanej do Twoich upodobań zawartości tej witryny. Dzieje się tak poprzez Google Analitics. Twoje dane są bezpieczne, a wszystkie zainteresowane strony dbają o to oraz Twoją prywatność. Niezależnym administratorami danych osobowych w usługach Analitics są Google i jego klienci. O tym, jak Google używa danych z witryn można przeczytać w polityce prywatności. Więcej informacji .

Akceptuję

 

 
Szkoła podstawowa
nr 47
im. Roberta Schumana Zobacz
 
                                         
 
Liceum Ogólnokształcące
im. Roberta Schumana  
 
Zobacz
 
 
Języki w Primusie
 
 
 
Zobacz
 

 

METODA INDYWIDUALNEGO ROZWOJU UCZNIA

 

Tutoring to niezwykła metoda dydaktyczna, szczególnie skuteczna jeśli chodzi o rozwijanie potencjału uczniów oraz motywowanie ich do samodzielnej pracy

 

Jedną z cech tutoringu jest brak konkretnych, odgórnie narzuconych metod pracy, jednak podstawą jest tu rozmowa, dialog. Tutor prowokuje ucznia do zadania sobie ważnych pytań, szczególnie na temat planów na przyszłość, dba o stałe konfrontowanie udzielanych odpowiedzi z możliwościami i podejmowanymi działaniami.

 

Regularne spotkania tutora z uczniem, który  czynnie określa kierunek swojego rozwoju, realizacja celów w rytmie prostych zadań i ich omówień, tworzy możliwość ukształtowania osoby samodzielnej, aktywnej i świadomej swoich możliwości.

 

W naszym liceum certyfikat tutora posiadają:

  • Krzysztof Adamowicz (dyrektor, fizyka)
  • Małgorzata Kułak-Osłowska (wicedyrektorka, matematyka)
  • Katarzyna Stojek (wicedyrektorka, chemia)
  • Kamila Faszcza (historia)
  • Krzysztof Górny (j. angielski)
  • Maria Wieczorkiewicz (j. hiszpański)
  • Barbara Łubkowska (j. polski)
  • Katarzyna Stojek (chemia)
  • Barbara Szpakowska (filozofia, etyka)
  • Paweł Chołuj (matematyka)

Uczeń sam wybiera tutora, z którym uczestniczy w regularnych spotkaniach.

 

Więcej o tutoringu opowiada Barbara Łubkowska:

 

 

>>><<<