Wśród głównych atrakcji m.in. spotkanie z Szymonem Ziółkowskim, mistrzem olimpijskim w rzucie młotem z Sydney (2000).

Serdecznie zapraszamy na tradycyjne spotkanie integracyjne - piknik Fundacji Primus. 

23 września (sobota), godz. 15-20 w Gościńcu Wiecha

 

  

 

W programie między innymi:

 

Sporty świata

  • Spotkanie z Szymonem Ziółkowskim, mistrzem olimpijskim w rzucie młotem z Sydney

  • Strefa sportu: badminton, koszykówka, bule, Kubb Viking Game, rzutki, gry i zabawy tenisowe

  • Gry zespołowe: Ultimate frisbee, Gonga Rugby, turniej piłki nożnej

  • Uczniowski Klub Sportowy LUPUS – tenis stołowy

  • Pokaz i warsztaty prowadzone przez niepełnosprawnych szermierzy z Fundacji Akademia Integracji

  • Gry i zabawy tenisowe prowadzone przez Akademię Tenisa Ziemnego TenisPoint

  • Skecz w wykonaniu Kabaretu uczniów Liceum Primusa

  • Strzelanie z łuku 

 

Tańce świata

  • Pokaz hip hopu w wykonaniu uczniów Gimnazjum Primusa

  • Belgijka w wykonaniu uczniów i nauczycieli Szkoły Podstawowej, Gimnazjum i Liceum Primusa

  • Warsztaty i pokaz baletu w wykonaniu Gabi Gajewskiej, Les Ballets de Pologne 

  • Tańczyć każdy może - wspólna zabawa dla wszystkich uczestników pikniku

  • Występ i warsztaty hip-hopowe prowadzone przez instruktorów Vibe Dance Center

  • Makarena - występ uczniów II b gimnazjum

  • Układ taneczny do wybranej piosenki – występ uczniów szkoły podstawowej

  • Występ i kącik taneczny Szkoły Tańca Trybuś Dance. "Agentki" - Show dance (połączenie tańca latynoamerykańskiejgo, teatru i akrobatyki) oraz "Szach-matt" - Show Jazz (układ jazzowy z połączeniem sztuki i teatru

 

Inne atrakcje

zdj. sport.pl / wykop.pl / wikipedia

  • Do zdobycia ,m.in.: PIŁKA Z AUTOGRAFEM ROBERTA LEWANDOWSKIEGO

- koszulka meczowa z autografem Natalii Partyki

- płyta z autografem Margaret

- książka z autografem Jurka Owsiaka

- kolekcjonerski znaczek WOŚP i zdjęcie z autografem Jurka Owsiaka

- rodzinny weekend w apartamencie w wybranym Hotelu SPA Dr Irena Eris

- karnety na warsztaty kulinarne

- podwójne vouchery do Cinema City

- vouchery na zakupy do największego salonu Nike w Polsce - ForPro w Wilanowie

- voucher na bezpłatną lekcję tenisa z TenisPoint (z kortem)

- voucher dla całej rodziny na obiad lub kolację do restauracji Villanova

- 10 zaproszeń na warsztaty do iSpot Arkadia i wiele innych

 

  • Gry i zabawy w jeżykach obcych - The Palms

  • Foodtrack i dania serwowane przez uczestnika programu Masterchef

  • Strefa dla najmłodszych: zabawy integracyjne, bransoletki z koralików, układ taneczny do wybranej piosenki, kolorowe daszki w zumbie, tańce i warsztaty, malowanie buziek

  • Występ - Jan Świderski gitara elektryczna

  • Występ dzieci - piosenki w języku angielskim

  • Wyklejanie obrazu z kapsli

  • Pokaz sztucznych ogni

 

  

 

Bilety na piknik

Bilety na PIKNIK PRIMUSA (dorosły - 80 zł, dziecko - 50 zł) do nabycia w sekretariacie (w godz. 7.30-16.00), księgowości (w godz. 8.00-17.00) oraz na stoisku w holu NSP (w godz. 7.45-8.15).

W cenie biletów udział we wszystkich atrakcjach taneczno-sportowych oraz innych propozycjach zgodnie z programem pikniku, catering (ciepłe dania, napoje i desery).

Finansowe wsparcie pikniku

Cegiełka 20, 50 lub 100 zł na PIKNIK PRIMUSA dostępna jest również w sekretariacie i księgowości.

 

Transport

Dysponujemy autokarem, który zawiezie chętnych na miejsce pikniku (odjazd spod szkoły o godz. 14.00, powrót pod szkołę po zakończeniu pikniku). Zainteresowanych prosimy o zgłaszanie się do sekretariatu.

 

Podczas pikniku będziemy zbierać fundusze na 

WYPOSAŻENIE PRACOWNI MUZYCZNEJ, 

z której korzystają wszyscy uczniowie oraz sekcje artystyczne w naszych szkołach.


Drodzy Rodzice,

 

liczymy na to, że w każdej klasie znajdą się osoby, które chętnie wesprą nasz piknik i zgłoszą się do pomocy przy jego organizacji. Informację o tym w jaki sposób można zaangażować się w przygotowanie pikniku znajdziecie Państwo poniżej w części „Organizacja Pikniku”.

Gorąco zachęcamy do udziału całymi rodzinami w naszym integracyjnym pikniku, który zapewni atrakcyjne spędzenie czasu w gronie rodziny i znajomych.

 

Prezydium Rady Fundacji Primus

 

ORGANIZACJA PIKNIKU

Szanowni Państwo, form pomocy jest wiele, a każdy rodzaj wsparcia będzie przydatny i doceniony. Na dzień dzisiejszy widzimy potrzebę wsparcia przy:

 

1. „komitecie organizacyjnym”, który będzie czuwał nad przygotowaniami i realizacją wydarzenia. Zapraszamy do współpracy kilka osób, najlepiej gdyby byli to przedstawiciele wszystkich poziomów nauczania w Fundacji (klasy młodsze NSP, klasy starsze NSP, NG/LO), które wesprą i skoordynują działania związane z organizacją pikniku;

 

2. pozyskaniu funduszy na atrakcje - zachęcamy do wykorzystania możliwości darowizn przez firmy, w których Państwo pracują lub posiadają. Firma może odliczyć od podstawy opodatkowania darowiznę na rzecz zarejestrowanych organizacji pożytku publicznego, a taką jest nasz Fundacja. Oczywiście zachęcamy również do wpłat prywatnych darowizn celowych na konto fundacji, nasze szkoły są szkołami społecznymi, wszystkie pozyskiwane fundusze są przeznaczane na cele statutowe (w przeciwieństwie do szkół prywatnych, w których zysk jest generowany dla właścicieli), nr konta: mBank: 44 1140 1977 0000 2524 9700 1001;

 

3. zorganizowaniu atrakcji na piknik dla uczestników - ufundowanie różnego rodzaju atrakcji, które urozmaicą czas spędzony na naszej integracji. Dla najmłodszych mogą to być: „dmuchańce”, malowanie buziek, iluzjonista, suchy basen z piłkami, dla średnich: strzelnica, łuki, eksperymenty, rodeo, zorba, dla najstarszych uczniów: segway, laboratorium naukowe, GIF-budka czy karaoke. Dla rodziców stoiska prezentujące ciekawe produkty / firmy z możliwością ich testowania. Dla wszystkich fajerwerki lub pokaz laserów oraz wszelkie inne pomysły, które uznacie Państwo za atrakcyjne z punktu widzenia uczestników, czyli Was i Waszych dzieci, których potrzeby i upodobania znacie najlepiej;

 

4. pozyskaniu unikatowych lub wartościowych przedmiotów na aukcję (np. książka z autografem autora, kurs tańca, voucher na bilety lotnicze lub wycieczkę itp.);

 

5. pozyskaniu fantów na loterię (przedmioty atrakcyjne dla uczniów: książki, płyty, filmy, słodycze, zabawki, itp.);

 

6. zaproszeniu ciekawych / popularnych osób (ze świata sportu, tańca, muzyki), które zaciekawią i zainspirują uczestników pikniku.

 

Drodzy Rodzice, wszelkie formy pomocy (materialnej i niematerialnej) prosimy zgłaszać bezpośrednio do Zarządu: Agnieszka Rychlicka, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., tel 648 28 53-55 lub 697 970 235

 

Dalsze szczegółowe informacje na temat pikniku będą udostępnione na stronie internetowej Fundacji.

Z poważaniem

Prezydium Rady Fundacji